Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Γερο-πλοίαρχε

Με πνίγει αυτή η πικρή γνώση
που αφήνει πίσω του το ταξίδι
το ταξίδι της ζωής μου.
Ο κόσμος μικρός, μικρόψυχος, μονότονος
μια φριχτή όαση
ανάμεσα σε πλήξεις, πόνους, ερημιές.

Γερο-πλοίαρχε θάνατε
σήκωσε πια την άγκυρά μου
Με πονάει τούτη η Γη
καιρός να κάνει πια
πανιά το πλοίο μου
Η θάλασσα, ο ουρανός μαύρισαν
σαν μελάνι
κι έσβησαν τις αχτίδες της ψυχής μου.

Φαρμάκι στο μυαλό η ορμή μου
με σπρώχνει προς το βάραθρο
στον Άδη
Άραγε, εκεί στα βάθη του Αγνώστου
θα υπάρχει κάτι νέο να βρω?

Θάνατε γερο-πλοίαρχε
σήκωσε πια την άγκυρά μου
Οι αληθινοί ταξιδευτές
είναι αυτοί που φεύγουν
αφού ήρθαν χωρίς να ξέρουν το γιατί
και τ' όνομά τους δεν ημπόρεσαν να βρουν!

Αμαλία Μπαλτατζή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright©iepoxhtonakron/by:Ζαραγκα Κοροβεση Ποπη